שר התקשורת: "חלילה שנהיה למקום בו כל דאלים גבר"

אסתי פלד 1 Comment on שר התקשורת: "חלילה שנהיה למקום בו כל דאלים גבר"

שלמה קרעי, שר התקשורת ואיש הליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "נתניהו החליט פרקטית, מאחר שההחלטה תהיה רק בעוד חצי שנה, וכולנו רוצים לתת צ'אנס להידברות. בכל מקרה אנחנו נחושים להמשיך והדברים יקרו. בני גנץ יכול להמשיך ולהתבשם מסקרים, אבל הממשלה יציבה ותמשיך לעוד 4 שנים"

שלמה קרעי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת, שלמה קרעי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "חלילה לנו לומר ולחשוב שהפכנו למדינה של כל דאלים גבר. נתניהו החליט פרקטית, מאחר שההחלטה תהיה רק בעוד חצי שנה, וכולנו רוצים לתת צ'אנס להידברות. בכל מקרה אנחנו נחושים להמשיך והדברים יקרו".

"רובם שם באופוזיציה מגיעים באמירוץ חד משמעיות כדי להפיל את הממשלה. אבל לראש הממשלה ולכולנו יש אורך רוח. שום דבר לא ירד לטימיון, מקסימום נמשיך מהנקודות בהן עצרנו, עם ההתאמות הנדרשות. כרגע יש שקט ביטחוני, הרי אנחנו בישראל, הטרור חשב לנצל את המחלוקת המדינה, הראינו להם מי אנחנו".

"בני גנץ יכול להמשיך ולהתבשם מסקרים, אבל הממשלה יציבה ותמשיך לעוד 4 שנים. הסקר האמיתי היה לאחרונה בקלפי ושם ניצחנו. ממשלה עושה צעדים שלפעמים הציבור לא מבין בטווח הקצר, בעוד שנה שנתיים שיראו את מה שעשינו הדברים ישתנו. הסקרים לא מרגשים אותנו".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חבל ששר התקשורת מתעלם מהמציאות שבישראל כל דאלים גבר